Instagram to jedno z ulubionych narzędzi mediów społecznościowych blogerów, muzyków, videorealizatorów, fotografów i podróżników. Jak się okazuje – nie tylko! Z pomocą Social Media można także wypromować skutecznie biznes. Jak zdobyć nowych obserwujących? Oto Instagram najpopularniejsze hashtagi!
Instagram – najpopularniejsze hashtagi
Instagramowe hashtagi to swego rodzaju wirtualne drogowskazy, które pomagają użytkownikowi platformy natrafić na obiekty, które go interesują. Poprzez kliknięcie na hashtag użytkownicy Instagrama trafiają na nowe profile, które mogą przykuć ich uwagę. Jest to więc jedno z narzędzi budujących popularność w sieci. Których hashtagów używać, by zwiększyć zasięgi swojego profilu?
Jednym z najpopularniejszych hashtagów na Instagramie jest #selfie oraz #selfietime. Hashtagi te oznaczają fotki robione w stylu selfie i są najczęściej wykorzystywane przez celebrytów.
Inne popularne w Polsce hashtagi to:
- #polishgirl,
- #polishboy,
- #foodporn,
- #fashion,
- #instagood,
- #instadaily,
- #photooftheday,
- #instapic,
- #love,
- #cute,
- #like4like,
- #tbt,
- #followme,
- #repost,
- #summer,
- #nature,
- #photo,
- #smile,
- #instagirl,
- #me,
- #weekend,
- #travel
Instagram – najpopularniejsze hashtagi dla biznesu
Instagram – najpopularniejsze hashtagi to nie tylko hashtagi związane z lifestyle, celebrytami i modą. Z tego narzędzia Social Media mogą skorzystać także przedsiębiorcy.
Popularne hashtagi, które można wykorzystać do promocji marki w sieci to:
- hashtagi odnoszące się do poszczególnych miast, np. #warszawa, #krakow, #wroclaw, #warsaw
- hashtagi kojarzące się z wypoczynkiem – #chillout, #weekend, #nature, #summer, #relaks, #party, #impreza,
- hashtagi biznesowe: #work, #biznes, #luksus, #style, #marketing,
- hashtagi kojarzące się z konkretnymi usługami: #fashion, #jedzenie, #paznokcie, #fitness, #moda, #dieta, #fotografia,
- hashtagi spożywcze: #kawa, #sniadanie, #pizza, #zdrowe jedzenie, #foodie, #wiemcojem
- hashtagi odnoszące się do emocji: #kocham, #moje, #wszystkocokocham.
Oczywiście należy pamiętać o tym, że hashtag musi się odnosić tematycznie do treści posta, który publikujemy na Instagramie.
Co ciekawe, aplikacja Instagram promuje także nowe hashtagi, opłaca się więc tworzyć takie hashtagi, jakich jeszcze nikt nie wymyślił, np. z nazwą marki lub konkretnego produktu. W doborze hashtagów może pomóc prześledzenie popularnych profili i przeanalizowanie hashtagów, jakie są używane w postach.