Pudełka subskrypcyjne z kosmetykami – hit, czy kit?

Niniejszy artykuł pod tytułem Instagram – najpopularniejsze hashtagi nie stanowi porady, ani nie jest materiałem edukacyjnym, a jedynie przedstawia wyłącznie opinię jego autora. Oznacza to, że wszystkie informacje, które u nas znajdziesz na temat Instagram – najpopularniejsze hashtagi należy traktować jako forma rozrywkowa, a każdą decyzję podejmować wyłącznie samodzielnie w oparciu o właśne doświadczenie oraz rozsądek. Nie tylko nie zachęcamy, ale wręcz odradzamy wykorzystywanie znalezionych tutaj informacji w każdym celu i w każdej sferze życia prywatnego oraz zawodowego.

Pudełka subskrypcyjne z kosmetykami to zestawy starannie dobranych produktów, które są przygotowywane regularnie (np. co miesiąc) przez znane firmy kosmetyczne i sprzedawane w formie limitowanych edycji. To hit, czy kit?

Najnowsze trendy w e-commerce – pudełka subskrypcyjne z kosmetykami

W czasach zwiększonej popularności zakupów przez Internet, pierwszy kontakt klienta z marką to strona internetowa firmy, a następnie opakowanie produktowe. Moment otwierania pudełka często zapada klientom najmocniej w pamięć, dlatego wiele firm planuje swoje działania marketingowe w oparciu o staranne opakowania produktowe.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, którzy chcieliby najpierw wypróbować produkty, a później kupić ich prawdziwe, pełne wersje, firmy kosmetyczne zaczęły stosować pudełka subskrypcyjne z kosmetykami. Co to takiego?

Pudełka subskrypcyjne

Pudełka subskrypcyjne to limitowane zestawy produktów, które pozwalają na zapoznanie się z najnowszą ofertą firmy. Z tego rozwiązania korzystają między innymi firmy produkujące naturalne i ekologiczne kosmetyki. To, co wyróżnia kartonowe pudełka subskrypcyjne, to uczucie ekscytacji, rosnące w trakcie otwierania. Osoba, która zakupiła pudełko lub została nim przez kogoś obdarowana, nigdy nie wie do końca, co konkretnie znajduje się w środku.

Jak zaprojektować wyjątkowe pudełka subskrypcyjne z kosmetykami?

Produkcja pudełek produktowych, w tym także opakowań subskrypcyjnych, wcale nie jest taka trudna, jak się wydaje. Estetyczne i przyciągające wzrok pudełka można zaprojektować w kreatorach online, udostępnionych przez producentów opakowań. Z takiego kreatora korzysta np. firma Packhelp. Pełną ofertę opakowań można znaleźć na stronie: packhelp.de. Jak się okazuje, dostępnych jest o wiele więcej rodzajów pudełek, niż tylko tradycyjne, fasonowe!

Świeżym pomysłem na rynku są także boxy subskrypcyjne z kosmetykami dla… Panów. W takich zestawach można znaleźć markowe męskie kosmetyki – perfumy, szampony, akcesoria do golenia, balsamy ochronne, gadżety do stylizowania włosów. Dzięki dużym możliwościom personalizacji pudełko subskrypcyjne idealnie nadaje się na prezent dla chłopaka, brata, ojca, narzeczonego lub męża. Jeśli o nas chodzi, to zdecydowanie hit, a nie kit! A co wy sądzicie o tego typu rozwiązaniach?