Niestandardowe pudełka podbiły rynek e-commerce. Korzystają z nich producenci i dystrybutorzy artykułów spożywczych, produktów elektronicznych, kosmetyków, a nawet luksusowej biżuterii. Jak zwiększyć sprzedaż w e-commerce z ich pomocą?
Jak zwiększyć sprzedaż w e-commerce? Wykorzystaj do tego niestandardowe pudełka!
Oryginalne pudełka to z jednej strony praktyczny sposób na to, by wysłać klientowi towar bez ryzyka jego uszkodzenia, a z drugiej świetna okazja do zaprezentowania firmy z jak najlepszej strony. Odpowiednio zaprojektowane, estetyczne pudełka mogą zachęcić klienta do pierwszego zakupu, a także wywołać chęć ponownego skorzystania z oferty firmy.
Ekologiczny karton nadaje się do pakowania artykułów tekstylnych, odzieży, gadżetów elektronicznych, a nawet artykułów spożywczych. Niestandardowe pudełko może zostać zaprojektowane tak, że nada się także do pakowania luksusowych produktów – np. biżuterii, zegarków, czy markowych kosmetyków.
Mówi się, że dobry eSklep poznaje się po opakowaniu. Twierdzenie to ma w sobie dużo z prawdy, ponieważ współcześni konsumenci są coraz bardziej świadomi tego, z jakich produktów korzystają i gdzie je kupują. Marki, które wykorzystują na co dzień oryginalne opakowania, są bardzo dobrze odbierane przez klientów.
Jak zwiększyć sprzedaż w e-commerce? Gdzie można zamówić wyjątkowe opakowania?
Jedną z firm, która zajmuje się profesjonalną produkcją opakowań produktowych dla firm, jest Packhelp. Pełną ofertę firmy można znaleźć na stronie internetowej packhelp.com. W dobie świadomych konsumentów, którzy wiedzą, czego chcą, ważny jest także ekologiczny druk opakowań. Producenci niestandardowych pudełek bardzo dbają o to, by do ich zdobienia były używane ekologiczne i nietoksyczne farby.
Ekologiczne pudełka można wykonać z białego lub brązowego papieru w stylu Kraft. Obowiązkowym elementem, który powinien się znaleźć na opakowaniu, by pełniło ono funkcje reklamowe, jest logotyp firmy. W celu zwiększenia estetycznych doznań u klienta, pudełko można wykończyć ozdobną folią, zamknąć wstążką lub wyposażyć w nietypowy mechanizm otwierania i zamykania. Chcesz sprzedawać więcej? Wykaż się znajomością najnowszych trendów w e-commerce i postaw na niestandardowe opakowania produktowe!