Ekologiczne kartonowe pudełka – wizytówka dla Twojego biznesu!

Niniejszy artykuł pod tytułem Instagram – najpopularniejsze hashtagi nie stanowi porady, ani nie jest materiałem edukacyjnym, a jedynie przedstawia wyłącznie opinię jego autora. Oznacza to, że wszystkie informacje, które u nas znajdziesz na temat Instagram – najpopularniejsze hashtagi należy traktować jako forma rozrywkowa, a każdą decyzję podejmować wyłącznie samodzielnie w oparciu o właśne doświadczenie oraz rozsądek. Nie tylko nie zachęcamy, ale wręcz odradzamy wykorzystywanie znalezionych tutaj informacji w każdym celu i w każdej sferze życia prywatnego oraz zawodowego.

Ekologiczne kartonowe pudełka są stosowane przez wiele firm, w tym między innymi producentów naturalnych kosmetyków. Jak z ich pomocą podkreślić proekologiczną filozofię firmy? Podpowiadamy!

Ekologiczne kartonowe pudełka w e-commerce

Ekologiczne kartonowe pudełka zadomowiły się na dobre w e-commerce. Ich dużą zaletą jest wysoka trwałość, nośność, niewielki ciężar oraz pakowność. Tektura, z której powstają kartonowe opakowania to surowiec biodegradowalny, dzięki czemu pudełka mają ekologiczny charakter. To ważne nie tylko dla producentów, ale także dla coraz bardziej świadomych konsumentów!

Ekologiczne pudełka kartonowe można wykonać ze zwykłej tektury bielonej lub z bardzo modnej tektury w naturalnym brązowym kolorze, czyli Kraft. Z tektury Kraft korzysta wielu producentów opakowań, także po to, by wzmocnić konstrukcję papierowych toreb. Można w nią pakować różnego rodzaju towary, w tym także żywność, ponieważ jest nietoksyczna i bezpieczna.

Jak zadbać o wizerunek firmy?

Wiele firm kosmetycznych korzysta z potencjału kartonowych opakowań, po to, by podkreślić naturalny i organiczny charakter produkowanych kosmetyków. Inne stosują pudełka jako pomysłowe koperty kurierskie i opakowania na prezenty korporacyjne. Z ekologicznych pudełek korzystają nie tylko sklepy internetowe, czy stacjonarne, ale też branże turystyczne – można je wykorzystać na wiele sposobów w hotelu lub hostelu. Coraz częściej wielofunkcyjne pudełka pojawiają się także na różnego rodzaju eventach, ich główną funkcją jest rozreklamowanie marki.

Za pomocą nietypowych opakowań można:

  • Wyeksponować zalety produktu,
  • Nawiązać do charakteru Premium,
  • Wyeksponować logotyp marki, tak, by zapadł on klientom głęboko w pamięć,
  • Zachwycić, zaintrygować, wzbudzić emocje u klienta.

Producenci opakowań produktowych stawiają przede wszystkim na ekologię. W drugiej kolejności ważna jest także prezencja estetyczna, walory praktyczne i walory reklamowe opakowań. Do budowania wizerunku można wykorzystać np. spersonalizowane pudełka. Takie opakowania posiada w swojej ofercie między innymi firma Packhelp. Ze strony producenta opakowań Packhelp można się dowiedzieć, że poza ofertą standardową dostępna jest także oferta Pro, dostosowana do indywidualnych potrzeb klienta.